Monday 27 June 2011

KELUARAN SULUNG 'CINTA KOMIK'

 Karya terbaik dari seorang pelukis komik tanah air yg terlalu baru dan 'fresh',begitu menjiwai dan bersungguh-sungguh untuk menghasilkan karya terbaik beliau.Pelukis baru  hebat  yg berasal dari Jerantut,Pahang,kelahiran anak felda Padang Piol ini begitu teliti didalam setiap hasil kerjanya,tahap ketahanan kesabaran dan sanggup menerima segala kutukan dan tunjuk ajar yg diberikan,akhirnya berbaloi setelah terbitnya karya sulong beliau yg berjudul 'CINTA KOMIK'.diharap kepada semua pembaca yg telah membeli dan akan membeli komik hasil beliau akan dapat berkongsi segala ilmu dan pendapat kepada beliau.semoga dengan pandangan dari semua ianya akan dapat menceriakan industri komik negara dan mata komik dunia..insyaallahhh...!

                                                           SINOPSIS;

  DENI dan MID adalah sahabat baik dan juga mempunyai kerjaya yg baik,namun mereka belum pernah memiliki 'insan yg teristimewa' yg layak digelar kekasih.perpindahan mereka ke rumah baru malah berjiran pula dengan dua orang gadis manis yg bernama RINA dan LIN cukup bermakna dan membahagiakan mereka berdua.
 RINA yg begitu meminati komik dari hasil karya KOKUN,tetapi tidak pernah berkesempatan untuk mengenali pelukis itu.dan siapakah sebenarnya pelukis itu!namun sesuatu yg tidak dijangka telah berlaku kepada RINA ketika dia menyambut hari ulang tahunnya.
 Apakah yg telah terjadi sebenarnya?..sesuatu yg tidak dijangka?..alamilah kisah yg penuh dengan bait2 cinta yg tulus ikhlas ini hanya dari 'CINTA KOMIK'.. dapatkanya dikedai-kedai buku berhampiran sekarang..jangan ketinggalan!!

No comments:

Post a Comment